10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Leszokni vagy nem dohányozni

A leszokás elhatározása A leszokás sikeressége alapvetően két tényezőtől függ.

Gondolja végig, hogy mennyi idő elmegy csupán a nap közben beiktatott cigarettaszünetekkel: ne a cigarettát használja feladatai halogatásaképpen. Ha például egy nap elszív egy szálat reggel, egyet ebéd után, egyet pedig hazaérve, a sok kicsi itt is sokra megy. Leszokni vagy nem dohányozni korai öregedést pedig Ön is inkább elkerülné, ugye? A leheletünkön ez éppúgy érződik, valamint az elszíneződött, sárga fogak sem túl esztétikusak.

Fèl ève dohányzás nèlkül

Ez sem elhanyagolható szempont a cigi letétele mellett. Többen visszaszoknak, sokan idő előtt feladják.

leszokni a dohányzásról Angarszkban

Egy biztos: akaraterő kell hozzá. Sokan a környezetében is kételkedni fognak döntésében. Mutassa meg, hogy igen is elhatározta magát és kitart a döntése mellett.

miért fáj a torkom amikor leszoktam a dohányzásról

Jó érzéssel fogja eltölteni, ha véghezviszi célját, és végre kimondhatja: Megcsináltam, letettem a cigit! Ha dohányzik, erre többszörösen is megvan az esély.

hipnózis azoknak akik szeretnének leszokni a dohányzásról

Ha leteszi a cigit, kevesebb eséllyel kell majd aggódnia a cigi füsttől véreres szemek miatt. Ráadásul a passzív dohányzás esetenként károsabb is lehet az aktívnál.

6 órán belül hagyja abba a dohányzást

Egy dohányos családban felnövő gyermek nagyobb valószínűséggel lesz saját maga is a káros szenvedély rabja. Legyen Ön gyermeke számára a pozitív példakép!

hagyja abba a dohányzás fájdalmát a jobb oldalon

Előfordulhat, hogy az Ön környezetében is megfordult már pár kollégája, vagy épp párja fejében a leszokás gondolata. Ráadásul együtt még könnyebben mehet a leszokás, ha közösen határozzák el magukat.

mágnesek hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Ha fontolgatja, hogy leszokik a dohányzásról, olvassa el, hogyan tudunk ebben segíteni!