Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | ezpontaz.hu

Hogyan lehet csökkenteni a vágyat ha leszokik a dohányzásról

hogyan lehet csökkenteni a vágyat ha leszokik a dohányzásról

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

hogyan lehet csökkenteni a vágyat ha leszokik a dohányzásról

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

Röviden összefoglalva:

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

hogyan lehet csökkenteni a vágyat ha leszokik a dohányzásról

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

Szokj le a dohányzásról akár 25 perc alatt! - Teljes hipnózis anyag

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

Hogyan lehet csökkenteni a dohányzási vágyat, 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

hogyan lehet csökkenteni a vágyat ha leszokik a dohányzásról

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Hogyan szokjunk le a dohányzásról?

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

Felépül a test, ha leszokik a dohányzásról Hogyan lehet felépülni, ha leszokik a dohányzásról. Szimpatika főoldal Hogyan lehet csökkenteni a dohányzás iránti vágyat Szomszédnéni: Hogyan szokjunk le a dohányzásról?

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

hogyan lehet csökkenteni a vágyat ha leszokik a dohányzásról

A sóvárgással és a súlygyarapodás megelőzésével külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.