Csak öt százaléknak sikerül

Inkább leszoknék a dohányzásról

Inkább leszoknék a dohányzásról hogyan kell kódolni a dohányzás hipnózisától

Csuth Ágnes, Inkább leszoknék a dohányzásról Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat!

Miért olyan nehéz leszokni a dohányzásról?

Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

  1. Dohányzó homeopátia kezelés
  2. Lehetséges hirtelen leszokni a dohányzásról?. Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit
  3. Dohányzás mint veszély
  4. A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat.
  5. Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról? - Leszokni az édes dohányzásról
  6. 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertár
  7. Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | ezpontaz.hu
  8. Milanovich Domi Rémálom az építkezés?

Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót. Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp.

Hirdetés 3.

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára.

Inkább leszoknék a dohányzásról mindenki leszokott a dohányzásról

A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak Inkább leszoknék a dohányzásról a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

Elhatároztad, hogy tényleg leszoksz a cigiről? Pszichológusok mondják el, mi kell hozzá

A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni!

Inkább leszoknék a dohányzásról a dohányzás abbahagyására szolgáló tabletták listája

Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat! A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát!

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges! Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni.

Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető.

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról

Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain! A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly. Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl. Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket! Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással!

Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent.

1. Keressen indokokat!

Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát!

Inkább leszoknék a dohányzásról melyik hónapban hagytad abba a dohányzást

A leszokás közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű. A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja. Kössön fogadást! A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem dohányzik. Ez lehetőséget ad arra a barátainak, hogy figyeljenek Önre, és motivációt is ad célja eléréséhez.

Inkább leszoknék a dohányzásról hagyjon fel a dohányzással egy új gyógymódot

Ha a barátai és ismerősei ennek ellenére cigarettával kínálják, és vásároljon dohányzásra szánt gyógyszereket visszacsalogatni a dohányosok klubjába, kössön velük fogadást. Minden szál letett cigarettával növelheti a nyerési esélyét. Csodálkozni fog, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel töltődik fel.

Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos.

Akadályozza meg a visszaesést! Játssza ki az előre láthatóan kritikus helyzeteket! Gondolja át előre, mikor lenne a legnehezebb leszoknia a dohányzásról! Hogyan tudna ebben a helyzetben másképp reagálni? Mit tehetne az egyensúly fenntartásáért?

Más gondolatok is hozzájárulhatnak a visszaeséshez:

Akinek korábban már volt egy hatékony stratégiája, jobban kibírja. Egy gondolat különösen veszélyes: az az illúzió, hogy a dohányzást kontrollálni lehet. Ha egyszer elkövet egy hibát: Fel a fejjel! A visszaesés normális. Ne adja fel, próbálja meg újra! A legfontosabb kérdések a dohányzásról Dohányzás: nemcsak a tüdőnek és szívnek méreg: A dohány méreg - nemcsak a tüdő és a szív, hanem fogaink számára is. A dohányosok körében ötször nagyobb a fogíny és az fogágy gyulladásának esélye, így a fogaikat is nagyobb eséllyel veszítik el.