10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Leszokni a dohányzásról hasznos tippek

Kezdőlap A programról Motiváció a leszokáshoz Hasznos tippek a leszokáshoz! Hasznos tippek a leszokáshoz!

fejfájás amikor a dohányzás még rosszabb

Tudom milyen nehéz megszabadulni a dohányzástól, ezért összeszedtem néhány tippet, melyek egy részét olyan emberektől kaptam, akik már sikeresen leszoktak. Talán neked is hasznos lehet a leszokás utáni időszakban. Készülj fel leszokni a dohányzásról hasznos tippek leszokásra! Tűzd ki a leszokás napját! Változtasd meg a környezeted: gyűjtsd össze az összes cigarettát, hamutálat az otthonodban, az autóban és a munkahelyen, és szabadulj meg tőlük.

Tippek a leszokáshoz

Ha volt már sikertelen leszokási kísérleted, emlékezz vissza egy kicsit. Vedd számba, mi segített abban, hogy ne gyújts rá, és mi nem. Akaraterő és irányítás Vedd át az irányítást!

  • Hasznos tippek a leszokáshoz!
  • Daganat: ez szerepel a leleten, ha baj van Miért káros a dohányzás?

Ebben segíthet a motivációd, ami miatt szeretnél leszokni. Gondold végig az okokat, hogy miért is akarsz leszokni.

Leszokni a dohányzásról 4 20-kor

Légy határozott, készíts egy listát, hogy milyen okok miatt szeretnél leszokni és tedd olyan helyre, ahol mindig láthatod! Ha csökken a leszokási kedved, a lista segíteni fog megerősíteni. Ugye nem akarod elveszteni a leszokásba eddig belefektetett kemény munkát? Maradj derűlátó, gondolkodj pozitívan Ha csábítást érzel egy cigarettára, gondolj bármi másra, csak a dohányzásra ne — egy finom vacsorára, egy kellemes kirándulásra, egy szép emlékre, a másnapi teendőkre vagy az aznapi eseményekre.

Minél kevesebbet gondolsz a dohányzásra, annál könnyebben megy majd a leszokás.

Dohányzásról leszokni | Hasznos tippek mit tegyen (1.)

Gondolj magadra úgy mint nem dohányos, és ne úgy, mint ex-dohányos! Alakíts ki egy új, nagyszerű énképet önmagadról, amelyben a cigaretta már nem kap helyet, lásd magad olyan embernek, aki egy magabiztos, erős és egészséges életű személy, akit nem korlátoz a cigaretta függősége. Kerüld a csábítást és a rágyújtás lehetőségét! Próbáld meg elkerülni a dohányzásra serkentő szituációkat, kerüld a dohányosok társaságát legalább a kezdeti időszakban. A dohányfüst, a dohányzás észlelése előhozhatja a nikotinéhségét és a dohányzás utáni vágyat.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Ne hagyd, hogy egy nehéz nap utáni esti pihenés, vagy egy hosszú hétvége elcsábítson és egy cigaretta lerombolja az addig befektetett kemény munkát. Egy alkalmi cigaretta csak az elvonási tüneteket erősíti! Kerüld az alkoholfogyasztást. Az ivás csökkenti a gátlásokat, és kevésbé tudsz ellenállni egy szál felkínált cigarettának. Helyettesítsd valamivel a cigarettát Társaságban mindig legyen nálad valami pl.

Egy rágógumi vagy cukorka is visszatarthatja a dohányzás utáni vágyat. A kikapcsolódáshoz nincs szükség cigarettára.

Letenné a cigit? Tippek a leszokás első napjaihoz

Vezesd le a feszültséget más módon: vegyél néhány mély levegőt, tarts szünetet, végezz könnyű tornagyakorlatokat. Elsőre nevetségesnek tűnhet, de nem én találtam ki.

Sajátíts el hasznos új ismereteket, változtass a szokásaidon A megszokott napi beosztásod, szokásaid hasznos megváltoztatni, hogy ezek ne emlékeztessék arra az időre amikor még dohányos voltál.

mennyi ideig tart a dohányzás

Válassz pl. A lényeg, hogy ne ugyanott, ahol eddig cigivel tetted. Beszélgess sokat, menj el sétálni vagy foglald el magad sokféle feladattal, munkával, olyan tevékenységgel, amit szívesen csinálst pl.

Célszerű ilyenkor új tevékenységet, hobbit vagy valamilyen sportot beiktatni az életvitelbe, mivel sokkal több időd lesz ezután, így olyan dolgokkal is foglalkozhatsz, amit már régóta szerettél volna, de eddig nem volt rá időd.

Hogyan szokjon le végleg a dohányzásról? Hasznos tippek mit tegyen!

Tervezz minden napra valami élvezeteset. Amikor úgy érzed rá kell gyújtanod, kezdj bele valamibe, ami eltereli a figyelmed.

  1. Letenné a cigit? Tippek a leszokás első napjaihoz - HáziPatika
  2. Módosítva: Nem véletlenül mondják sokan, hogy a dohányzás gyilkos szenvedély.
  3. Tippek a leszokásról - 8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről - EgészségKalauz
  4. Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  5. A dohányzásról le lehet szokni!

Sose feledd, a rágyújtás gondolata néhány perc alatt elmúlik. Figyelj az étkezésre és mozogj Ha teheted - és miért ne - iktass be könnyed sportolás, mert a testmozgás kellemes időtöltés, segíti a szervezet méregtelenítését, fokozza a vérkeringést, oldja a feszültséget és jobban is fogod érezni magad a bőrödben. Elmehetsz sétálni, futni vagy úszni, de akár egy kutyasétáltatás is kiváló lehet ha van rá lehetőségednem utolsó sorban a házi kedvenc is örülni fog neki.

  • 8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről - EgészségKalauz
  • Téma: Életmód Hogyan szokjon le végleg a dohányzásról?

Nem túl megterhelő, de annál hatékonyabb mozgásforma a yoga is, nem beszélve a lelki feltöltődésről, amit nyújtani tud. Kiváló segítség lehet a leszokás miatt jelentkező feszültség csökkentésére. Ne hagyd, hogy a cigaretta szerepét az étel vegye át.

Ha az átlagosnál éhesebbnek érzed magad és félsz a felszedett kilóktólkerüld a magas kalóriatartalmú ételek fogyasztását! Helyette mindig legyen kéznél valamilyen zöldség vagy gyümölcs. Ha még ezután is éhesnek érzed magad, egy pohár sovány kefirbe, vagy joghurtba keverj bele egy púpozott evőkanálnyi érkezési zabkorpát nagyobb élelmiszerboltokban kapható és igyál rá egy pohár vizet.

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Ennek minimális a tápértéke, de jóllakottság érzését kelti. Igyál sok folyadékot, lehetőleg vizet vagy gyümölcsleveket, melyek kiválóan segítik a szervezet méregtelenítő folyamatait, ezáltal enyhítik a megvonási tüneteket is. Jutalmazd magad rendszeresen! A dohányzás elhagyásának egyik legjobb mellékhatása, hogy több pénzed lesz.

leszokni a népi gyógymódok dohányzásáról

Gyűjtsd össze ezt a pénzt és költsd hasznos dolgokra, de továbbra is magadra. Most lehetőséged lesz olyan dolgokat is megvenni, amire már régóta vágytál, de eddig drágának találtad, hiszen ez idáig több tízezer forintot költöttél el a havi cigarettázásra.

Tippek a leszokásról. Vezessünk naplót

Rossz hangulat vagy depresszió? Nagyon sok olyan módszer áll a rendelkezésre, amellyel javíthatsz hangulatodon.

dohányzik marihuánát hogyan lehet leszokni

A dohányzás abbahagyásakor jelentkező feszültségnek, rossz hangulatnak a nikotin nem a gyógyszere, hanem az oka. Amíg nem dohányoztál, addig Te sem érezted a nikotin kiürülésekor jelentkező kellemetlen sóvárgást, szorongást.

hogyan hagytam abba a dohányzást az első napon

Tegyél valamit azért, hogy elkerüld a stresszes helyzeteket, csökkentsd a feszültséget. Vegyél egy forró fürdőt, mozogj többet, yogázz vagy olvass el egy jó könyvet. Cseppenthetsz nyugtató levendulaolajat is a fürdővízbe vagy a párnádra, mielőtt nyugovóra térsz, ez segít ellazulni. Ne feledd!

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Az első cigarettát nem szabad elszívni! Ha egyszer hozzászoktattad a szervezeted a dohányfüsthöz, a nikotinhoz, az örökre emlékezni fog rá, és bármikor képes visszaszokni. Ne kísértsd az ördögöt, legyél határozott, és ne gyújts rá évek múlva sem! Töltsön el örömmel az a jóleső érzés, hogy Neked leszokni a dohányzásról hasznos tippek.