Leszokni a dohányzásról és légy szép - Kiemelt értékelések

Leszokni a légy dohányzásról

Egy volt láncdohányos most mindent elmond a leszokásról Leszokni a dohányzásról és légy szép Hasznos tippek a leszokáshoz! Tudom milyen nehéz megszabadulni a dohányzástól, ezért összeszedtem néhány tippet, melyek egy részét olyan emberektől kaptam, akik már sikeresen leszoktak. Talán neked is hasznos lehet a leszokás utáni időszakban. Készülj fel a leszokásra!

Egy volt láncdohányos most mindent elmond a leszokásról

Tűzd ki a leszokás napját! Változtasd meg a környezeted: gyűjtsd össze az összes cigarettát, hamutálat az otthonodban, az autóban és a munkahelyen, és szabadulj meg tőlük.

Ha volt már leszokni a dohányzásról és légy szép leszokási kísérleted, emlékezz vissza egy kicsit. Vedd számba, mi segített abban, hogy leszokni a légy dohányzásról gyújts rá, és mi nem.

Akaraterő és irányítás Vedd át az irányítást! Ebben segíthet a motivációd, ami miatt szeretnél leszokni.

leszokni a légy dohányzásról dohányos és leszokott a dohányzásról

Gondold végig az okokat, hogy miért is akarsz leszokni. Légy határozott, készíts egy listát, hogy milyen okok miatt szeretnél leszokni és tedd olyan helyre, ahol mindig láthatod! Ha csökken a leszokási kedved, a lista segíteni fog megerősíteni.

Ugye nem akarod elveszteni a leszokásba eddig belefektetett kemény munkát? Maradj derűlátó, gondolkodj pozitívan Ha csábítást érzel egy cigarettára, gondolj bármi másra, csak a dohányzásra ne — egy finom vacsorára, egy kellemes kirándulásra, egy szép emlékre, a másnapi teendőkre vagy az aznapi eseményekre.

Minél kevesebbet gondolsz a dohányzásra, annál könnyebben megy majd a leszokás. Egy volt láncdohányos most mindent elmond a leszokásról Gondolj magadra úgy mint nem dohányos, és ne úgy, mint ex-dohányos! Alakíts ki egy új, nagyszerű énképet önmagadról, amelyben a cigaretta már nem kap helyet, lásd magad olyan embernek, aki egy magabiztos, erős és egészséges életű személy, akit nem korlátoz a cigaretta függősége. Kerüld a csábítást és a rágyújtás lehetőségét!

Próbáld meg elkerülni a dohányzásra serkentő szituációkat, kerüld a dohányosok dohányzó dohány kódolása legalább leszokni a légy dohányzásról kezdeti időszakban.

Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! (Hipnózis) a ráncok elmúlnak, ha leszokik a dohányzásról

A dohányfüst, a dohányzás észlelése előhozhatja a nikotinéhségét és a dohányzás utáni vágyat. Ne hagyd, hogy egy nehéz nap utáni esti pihenés, vagy egy hosszú hétvége elcsábítson és egy cigaretta lerombolja az addig befektetett kemény munkát.

leszokni a légy dohányzásról 1 hete abbahagyta a dohányzást

Egy alkalmi cigaretta csak az elvonási tüneteket erősíti! Kerüld az alkoholfogyasztást. Az ivás csökkenti a gátlásokat, és kevésbé tudsz ellenállni egy szál felkínált cigarettának. Helyettesítsd valamivel a cigarettát Társaságban mindig legyen nálad valami pl.

Leszokni a dohányzásról, de hogy? Leszokni a dohányzásról és légy szép Tartalom Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! Hipnózis Hé, Te ott aki most olvasod az értékelésem, és dohányzol! Te ott igen! Nem ezt a leszokni a dohányzásról és légy szép olvastam, hanem a Kövesdi Árpád féle fordítást — Végre nem dohányzom.

Egy rágógumi vagy cukorka is visszatarthatja a dohányzás utáni vágyat. Blog esszé A kikapcsolódáshoz nincs szükség cigarettára. Vezesd le a feszültséget más módon: vegyél néhány mély levegőt, tarts szünetet, végezz könnyű tornagyakorlatokat. Elsőre nevetségesnek tűnhet, de nem én találtam ki.

Sajátíts el hasznos új ismereteket, változtass a szokásaidon A megszokott napi beosztásod, leszokni a dohányzásról és légy szép megváltoztatni, hogy ezek ne emlékeztessék arra az időre amikor még dohányos voltál. A lényeg, hogy ne ugyanott, ahol eddig cigivel tetted.

Beszélgess sokat, menj el sétálni vagy foglald el magad sokféle feladattal, munkával, olyan tevékenységgel, amit szívesen csinálst pl. Célszerű ilyenkor új tevékenységet, hobbit vagy valamilyen sportot beiktatni az életvitelbe, mivel sokkal több időd lesz ezután, így olyan dolgokkal is foglalkozhatsz, leszokni a dohányzásról és légy szép már régóta szerettél volna, de eddig nem volt rá időd.

Tervezz minden napra valami élvezeteset. Amikor úgy érzed rá kell gyújtanod, kezdj bele valamibe, ami eltereli a figyelmed. Sose feledd, a rágyújtás gondolata néhány perc alatt elmúlik.

Teszteld le a függőséged! | Allen Carr Könnyen Leszokni a Dohányzásról Központ

Figyelj az étkezésre és mozogj Ha teheted - és miért ne - iktass be könnyed sportolás, mert a testmozgás kellemes időtöltés, segíti a szervezet méregtelenítését, fokozza a vérkeringést, oldja a feszültséget és jobban is fogod érezni magad a bőrödben. FÜGGŐSÉGI-teszt Elmehetsz sétálni, futni vagy úszni, de akár egy kutyasétáltatás is kiváló lehet ha van rá lehetőségednem utolsó sorban a házi kedvenc is örülni fog neki.

Nem túl megterhelő, de annál hatékonyabb mozgásforma a yoga is, nem beszélve a lelki feltöltődésről, amit nyújtani tud. Kiváló segítség lehet a leszokás miatt jelentkező feszültség csökkentésére. Ne hagyd, hogy a cigaretta szerepét az étel vegye át.

Leszokni a dohányzásról és légy szép

Ha az átlagosnál éhesebbnek érzed magad és félsz a felszedett kilóktólkerüld a magas kalóriatartalmú ételek fogyasztását! Helyette mindig legyen kéznél valamilyen zöldség vagy gyümölcs.

leszokni a légy dohányzásról a dohányzás milyen betegségekhez vezet

Ha még ezután is éhesnek érzed magad, egy pohár sovány kefirbe, vagy joghurtba keverj bele egy púpozott evőkanálnyi érkezési zabkorpát nagyobb élelmiszerboltokban kapható és igyál rá egy pohár vizet. Ennek minimális a tápértéke, de jóllakottság érzését kelti.

Igyál sok folyadékot, lehetőleg vizet vagy gyümölcsleveket, melyek kiválóan segítik a szervezet méregtelenítő folyamatait, ezáltal enyhítik a megvonási leszokni a légy dohányzásról is. A dohányzás elhagyásának egyik legjobb mellékhatása, hogy több pénzed lesz. Gyűjtsd össze ezt a pénzt és költsd hasznos dolgokra, de továbbra is magadra. Most lehetőséged lesz olyan dolgokat is megvenni, amire már régóta vágytál, de eddig drágának találtad, hiszen ez idáig több tízezer forintot költöttél el a havi cigarettázásra.

Rossz hangulat vagy depresszió? Nagyon sok olyan módszer áll a rendelkezésre, amellyel javíthatsz hangulatodon.

leszokni a légy dohányzásról 1 év amikor abbahagytam a dohányzást

A dohányzás abbahagyásakor jelentkező feszültségnek, rossz hangulatnak a nikotin nem a gyógyszere, hanem az oka. Amíg nem dohányoztál, addig Te sem érezted a nikotin kiürülésekor jelentkező kellemetlen sóvárgást, szorongást.

Tegyél valamit azért, hogy elkerüld a stresszes helyzeteket, csökkentsd a feszültséget. Vegyél egy forró fürdőt, mozogj többet, yogázz vagy olvass el egy jó könyvet. Cseppenthetsz nyugtató levendulaolajat is a fürdővízbe vagy a párnádra, mielőtt nyugovóra térsz, ez segít ellazulni. Ne feledd! Dohányzásról leszokás — neked milyen recepted van? Az első cigarettát nem szabad elszívni! Ha egyszer hozzászoktattad a szervezeted a dohányfüsthöz, a nikotinhoz, az örökre emlékezni fog rá, és bármikor képes visszaszokni.

Ne kísértsd az ördögöt, legyél határozott, és ne gyújts rá évek múlva sem! Töltsön el örömmel az a jóleső érzés, hogy Neked sikerült.